« 小雨の中の散歩 | Main | 微かな霧雨 »

Jun 13, 2014

雨たまり

Data140613
Canon EOS 6D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■これも雨を感じさせる表現、丘の斜面に絡みつくつる系の葉に、キラキラの水滴が溜まっていました。印象的に。

キラキラを強く表現したかったので、コントラストを強調し、ややアンダー目に切り取ってみました。葉が黒く沈んだのは狙い通り。

連日W杯が始まる前の更新でした。

|

« 小雨の中の散歩 | Main | 微かな霧雨 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/59805829

Listed below are links to weblogs that reference 雨たまり:

« 小雨の中の散歩 | Main | 微かな霧雨 »