« 犬の顔 | Main | 真下を眺める »

Jan 26, 2014

麗しの夜明

Data140126
Canon EOS 6D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■適度な薄雲がかかり、土曜日の朝はフォトジェニックな夜明けとなりました。木立のシルエットと共に彩を愉しんできました。

望遠ズームで人工物を省き、昇り行く太陽の様子を切り取っていった中の一カット。鮮やかなものを選びました。

寒さが和らいだとはいえ、それでも悴んだ朝でした。

|

« 犬の顔 | Main | 真下を眺める »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/59009892

Listed below are links to weblogs that reference 麗しの夜明:

« 犬の顔 | Main | 真下を眺める »