« 雨露 | Main | 秋の準備 »

Sep 17, 2013

雨かすみ

Data130917
Canon EOS 6D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■まだ薄暗い早朝、土砂降りの雑木林を切り取ってみると、霞んだ風情ある情景が映し出されていました。

高感度を使えたことから、雨粒を点に近い状態で表現出来ました。絞り解放で雨量の迫力は出せませんでしたが、その分独特の柔らかい雰囲気がつくれたと思っています。

台風一過で一気に爽やかな空気と入れ替わりました。

|

« 雨露 | Main | 秋の準備 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/58215718

Listed below are links to weblogs that reference 雨かすみ:

« 雨露 | Main | 秋の準備 »