« ゆがみ | Main | 息も白く »

Nov 24, 2012

浮き上がる秋

Data121124
Canon EOS 40D Planar T*50mmF1.4 / 寺家ふるさと村

■少し遠景から、かたまりで彩りを切り取ってみました。多彩な秋色が浮き上がり、鮮やかな雰囲気をつくり出していました。

鮮やかなコントラストが強調できる時は早朝、それもこの日は特に前日の雨を受け色が締まり、条件が整いました。

今週は明朝、一気に深まりをみせる「寺家ふるさと村」を覗いてみる予定です。

|

« ゆがみ | Main | 息も白く »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/56181665

Listed below are links to weblogs that reference 浮き上がる秋:

« ゆがみ | Main | 息も白く »