« 湿潤な木陰 | Main | ひそひそ話 »

Jun 20, 2012

水滴を透かす

Data120621
Canon EOS 40D Planar T*50mmF1.4 / 寺家ふるさと村

■水滴を貯えた葉を裏側から見上げて、伸びやかな形状と相まって鮮やかな緑映えるアングルが出来上がりました。

当然プラナーは得意の開放(!)、動きが想像出来る雰囲気になりました。 曇りの日はハイキーに、鮮やかな発色が再現出来るのでうれしくなります。

季節はずれの台風、その大きさには驚かされました。

|

« 湿潤な木陰 | Main | ひそひそ話 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/55013784

Listed below are links to weblogs that reference 水滴を透かす:

« 湿潤な木陰 | Main | ひそひそ話 »