« はるいろ | Main | Masaru Aso's Photo Poem 更新しました!! »

Apr 04, 2012

弦巻く若葉

Data120404
Canon EOS 40D Planar T*50mmF1.4 / 寺家ふるさと村

■緑色がだいぶにぎやかになってきました。つるや枯れ草に絡まっていた冬から、いっせいに芽吹きはじめた勢いある雰囲気を切り取って見ました。

プラナー開放でこの時間、シャッターが速すぎて露出が測定不能となってしまいます。 が RAWなので、とりあえず切ってしまえば後で調整出来てしまいます。

久しぶりの連日更新です。

|

« はるいろ | Main | Masaru Aso's Photo Poem 更新しました!! »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/54391503

Listed below are links to weblogs that reference 弦巻く若葉:

« はるいろ | Main | Masaru Aso's Photo Poem 更新しました!! »