« みどり際立つ | Main | 多彩な春 »

Apr 23, 2012

柔らかな春彩

Data120423_2
Canon EOS 40D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■昨日22日、日曜日の朝は曇り空。新緑の彩を映し出すのには良い条件。ちょうど見頃となった萌えのシーズンを愉しんできました。

柔らかい緑色を柔らかいフォーカスで切り取り、春ののんびりした雰囲気を表現しました。意外と寒い朝ではありましたが。

今年も特別な日があっという間に過ぎていきました。

|

« みどり際立つ | Main | 多彩な春 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/54545408

Listed below are links to weblogs that reference 柔らかな春彩:

« みどり際立つ | Main | 多彩な春 »