« なびく | Main | 水の中 »

Feb 20, 2011

田んぼの窓

Data110220
Canon EOS 40D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■今週は土曜日の朝に「寺家ふるさと村」を訪れてみました。曇り空で撮影終了まで陽が照ることはなく、芯まで冷え切った朝となりました。

雨の影響で田んぼのあちこちに水溜りが・・・、里山を映し込む“窓”となっていました。“窓”の向こうにフォーカスを合わせ、冬の寒い雰囲気を表現して見ました。

写真展開催まであと一ヶ月をきってきました。

|

« なびく | Main | 水の中 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/50923166

Listed below are links to weblogs that reference 田んぼの窓:

« なびく | Main | 水の中 »