« 草はらを愉しむ | Main | 紅色の丘 »

Nov 08, 2010

透ける葉

Data101108
Canon EOS 40D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■昨日、日曜日の早朝から寺家ふるさと村へ行ってきました。花曇でしたので、草木の葉の彩を中心に狙ってきました。

森の中で、虫食いの穴からやわらかい光が透過し、きらきらと輝いている葉に出会いました。その雰囲気通りとは行きませんでしたが、ハイキー気味にして輝く印象に仕上げています。

色づきは順調に変化しているようです。

|

« 草はらを愉しむ | Main | 紅色の丘 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/49975640

Listed below are links to weblogs that reference 透ける葉:

« 草はらを愉しむ | Main | 紅色の丘 »