« 数珠つなぎ | Main | 山影の枯れ色 »

Dec 17, 2008

艶やかな秋色

Data081217
Canon EOS 40D Planar T*50mmF1.4 / 寺家ふるさと村

■すっかりご無沙汰の更新となりました。道端で、秋色が複雑に入り混じった葉を見つけました。
この好みの世界を、ボケで多彩を重ねて表現してみました。雰囲気が伝われば幸いです。

今年もラストスパート!と意気込んではいますが・・・、眠気が襲っています。

|

« 数珠つなぎ | Main | 山影の枯れ色 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/43442109

Listed below are links to weblogs that reference 艶やかな秋色:

« 数珠つなぎ | Main | 山影の枯れ色 »