« Historical, Macau | Main | 背景に溶ける »

Nov 25, 2008

谷間の彩り

Data081125_2
Canon EOS 40D Vario-Sonnar T*80‐200mmF4 / 寺家ふるさと村

■しばらく見ない間(!)にずいぶんと色付いているものです。雨上がりの晴天の昼間、久しぶりに「寺家ふるさと村」へ訪れてきました。昼間とはいえ、晩秋の低い太陽と水気からか、陰影の効いたなかなかのコンディションでした。

谷間の部分を背景に、輝く、まだ染まりかけの葉を切り取ってみました。ここの雑木林は、これからがいよいよ本番、という感じになってきました。

微妙な色彩を愉しんでいきます。

|

« Historical, Macau | Main | 背景に溶ける »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/43224840

Listed below are links to weblogs that reference 谷間の彩り:

« Historical, Macau | Main | 背景に溶ける »