« 路地の風景 | Main | 光り輝く田んぼ »

Jun 16, 2007

宿り木

Data070616
Kodak EasyShare P880

■前出の「豫園」での一枚。“自然写真屋”はついこういうものに目が行ってしまいます。屋根の上に宿り木、なかなかいい感じですよね。きっと日本の史跡だったら抜いてしまいますよ、これ。
ある意味のん気な文化が、この国にはあるのかもしれません。

大らかな一面を感じた瞬間でした。

|

« 路地の風景 | Main | 光り輝く田んぼ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/15447884

Listed below are links to weblogs that reference 宿り木:

« 路地の風景 | Main | 光り輝く田んぼ »