« 穏かな流れ | Main | 雨降りの予感 »

Nov 18, 2006

光彩を放つ!

Data061118
MINOLTA DIMAGE A1

■夜明けを迎え朝露がまだ乾かないのか、羽根を広げたり閉じたりと動かしている蝶。広げた面が、光をうけ鮮やかなブルーに輝きとても印象的でした。写真全体の光りを抑え目にし、輝く部分を強調した表現にしてみました。

虫たちの表情を気づかれないようにのぞくには、このデジカメは本当に優れています。

|

« 穏かな流れ | Main | 雨降りの予感 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/105509/12733226

Listed below are links to weblogs that reference 光彩を放つ!:

« 穏かな流れ | Main | 雨降りの予感 »